super junior сонирхолтой баримтууд

1. Ryowook нохойноос айдаг
2. Hankyung, Siwon-н хувьд хамтлагийнханаас хамгийн аймаар нь Kangin. 
3. Kyuhyun Авто машиний осолд орснийхоо дараа 20 кг турсан гэнэ
4. Eunhyuk өөрийн laptop доо  хэнийг хүргэх дургүй гэнэ. Мөн password-г байнга сольж байдаг гэнэ

5. Donghae сүнснээс хамгийн их айдаг гэнэ. Ганцаараа байгаа үедээ сүнсний тухай бодвол унтаж ч чаддаггүй.
6. Donghae-н бодлоор хамтлагийнхан дундаa хамгийн тачаангуй уруултай нь Eunhyuk
7. Eunhyuk Junsu-тай хамт анх audition-д орж байсан боловч Junsu тэнцээд Eunhyuk тэнцээгүй. Гэвч тэр шантралгүй дараа жил нь дахин шалгуулаад SM-д орсон.
8.Eunhyuk хамтлагийнхан дундаа хамгийн уйланхай нь.
9. Eunhyuk танихгүй эмэгтэй хүний хажууд байхаараа ичээд үг дуугарчиж чаддаггүй. Хамтлагийнхан нь тэрнийг танихгүй эмэгтэй хүнтэй нэг өрөөнд цоожлочих юм бол жил болсон ч наадах чинь дуугарах ч үгүй гэж шоолдог.
10. Junsu Eunhyuk 2 багадаа бие биендээ архи ууж тамхи татахгүй гэж амлаж байсан гэнэ.Eunhyuk нэг удаа гомдоллонгуйгаар бид нэг нэгэндээ амлалт өгсөн ч тэр анрхи уучихсан.

11. Eunhyuk архи ууж чаддаггүй.
12. Donghae зүүн гартаа байнга бугуйвч зүүдэг гэнэ.энэ бугуйвчыг түүнд ээж нь өгч байсан.

13. Yesung  хамтлагийн хамгийн муухай гартай нь.Том алга бас богинохон хуруутай.

14. Ryeowook 18 настайдаа анх үнсүүлж үзэж байсан.Гэхдээ асуудал юунд вэ гэвэл түүний анхны үнсэлт нь  Donghae байсан.

15. ELF:“SJ бол 1 Leeteuk 2 HeeChul 3 Yesung….. KyuHyun 13 , тэгэхээр 14дэхь гишүүн хэн билээ?” Yesung:’’Сүнс’’ 

16. Fan: “Хэрвээ чи надтай гэрэлвэл Korea-н бүх хүмүүс таны fan болох болно.”Kyu: “Хэрэв бүх солонгос хүмүүс миний шүтэн бишрэгч болвол би чамтай гэрлэнэ”(энэ бүр яг чөтгөр шүү.)

17. Fan: “Таньд хэр олон үнэ цэнэтэй сайн найзууд байдаг вэ? ”   Heechul: “Хамгийн чухал нь хэр олон гэдэг нь биш хэр гүнзгий нөхөрлөл вэ гэдэг нь

18. Leeteuk : “SuJu бол хоёр гуравхан жил болоод тарах жирийн нэг хамтлаг биш. Бид хамтдаа ЭЛФүүд биднийг хүсэхээ болих хүртэл 20-30 жил оршин тогтнох болно.”               

19. ELF: “Donghae oppa! Та үнэхээррр  ELF-тэй гэрлэх юм уу?”Eunhyuk: “Би энэ гэрлэлтийг эсэргүүцэж байна!”      

20.  Fan:“Хайр сэтгэл, нөхөрлөл хоёрын ялгааг надад хэлж өгөөч?”  Kibum: “Хайр чиний зүрхийг цохилуулна             

21. ELF:Хамгийн царайлаг гишүүн надад хариулаарай!   Kyuhyun: “Би юу?”   

22. leeteuk: “Би хайр сэтгэлийг хувь тавилангаараа байх ёстой гэж бодож байна.

23. Kangin тайзан дээр гарахдаа өмднийхөө цахилгааныг шалгадаггүй.

24. Leeteuk : “Хүн гэрлэхээсээ өмнө ээждээ хэрхэн ханддаг байсан, гэрлэснийхээ дараа ч эхнэртээ тэгж хандах болно.

25. Yesung хамтлагаараа орсон нэвтрүүлэгт их ярьдаг ч түүний ярьсан хэсгийг хасаад хаячихдаг.

26.Вүүк таргалахаас үхтлээ айдаг.

27. ELF: SJ – ийн хамгийн царайлагыг нь нэрлэдээ.

Kyuhyun: Би? Хахахаха

28. ELF: Радио нэвтрүүлэгт илүү их оролцож бай л даа! Kyunhyun!
Kyuhyun: Ах нар намайг саад болохыг зөвшөөрдөггүй юм аа

29. ELF: Хайр  гэдэг зүйл байдаг юм уу?
Leeteuk: Тэгээд бид нар юуг бий болгодог гэж?

30. ELF: Надтай гэрлээч
Kyuhyun: Чи эхлээд Sungmin ахаас зөвшөөрөл авах хэрэгтэй.

31. ELF: wow! Би хариу авлаа. Ямар ч харамсах зүйлгүйгээр үхэж болох нь.
Heechul: Энэ чиний гэрээслэл юм уу??

32. ELF: Siwon Oppa – д ямар охидууд таалагддаг вэ?
Siwon: Сайхан сэтгэлтэй.
Kibum: Христчин худлаа хэлж болохгүй тэ?
Siwon: …… Хөөрхөн, гоё биетэй.

33. ELF: Oppa, надад хариулаач, намайг ч бас аз жаргалтай болгооч.
Eunhyuk: Хариу.
Ryeowook: Хариу хариу.
Sungmin: Хариу хариу хариу.
Yesung: Хариу хариу хариу хариу.

34. Leeteuk өөрийгөө хөгшин гэдгийг хүлээн зөвшөөрдөггүй.

35. LeeTeuk, Eunhyuk 2 бол хамтлагийн анхны гишүүд

36. Hankyung Бээжинд 3000 гаруй оролцогчдоос шалгарсан.

37. Хамтлаг Obey the Voice for Each Rhythm гэсэн нэтэй гарж ирнэ гэсэн цуу яриа байсан.

38. 2005оны 11сарын6нд юэбют хийсэн.

39. Албан ёсны сайтдаа U-г үнэгүй татахаар  тависан бөгөөд эхний 5цагт 400мянган удаа татагдаж , нийт 1,7сая удаа таталт хийгдэж сервер нь гэмтэж байсан.

40. 2006оны 11сарын 5нд анхны дэд хамтлаг болох Super Junior-K.R.Y байгуулагдсан

41. Kyuhyun осолд орсноор  Full of Happiness (행복)-аа түүнгүйгээр бичүүлсэн байна.

42.Eunhyuk маш гэнэн

43. Australia, Egypt, болон Japan орнуудад Eunhyuk-ийн хамгийн ихээр аялаж үзэхийг хүсдэг

44. Eunhyuk сурагч байх үедээ хамгийн шилдэг бүжгийн ангийг бий болгож байсан.
45. Kangin-д маш их санаа зовж, Kangin-д , “HYUNG хэдий энэ таньд хэцүү байх ч. АМЖИЛТ.” гэж хэлэхийг хүсэн эрс шийдэмгийгээр түүний хажууд очиж суугаад 30 минут гайруй ярилцасны эцэст өнөөх үгээ хэлснийхээ дараа маш их ичсэн гэнэ учир нь тэр үг түүний сэтгэлд нь маш хүрч чадсан

46. Eunhyuk  дутуу болгосон хоолийг үзэн яддаг.

47. Тэр яаж ч их идсэн таргалдаггүй.

48. 2008 оны Leeteuk-н төрсөн өдрөөр Eunhyuk өмнөх шөнө нь шөнөжингөө найруулагчтайгаа хамт дуу бичүүлэх гэж ажилласан байна

49. Eunhyuk-н төрсөн өдөр түүний баруун алган дээр тэмдэглэгээтэй байдаг

50.Eunhyuk их туранхай учир “myeol chi” (anchovy) гэсэн хочийг авсан байна.

51. Eunhyuk өөрийн буйлнаасаа болоод гоо сайхны мэс засал хийлгэх тухай бодож байсан.Гэвч тэр  WonBin болон Lee Hyori-г харсныхаа дараа энэ нь тийм ч том хэмжээтэй биш гэдгийг мэдсэн.

52. Heechul: “Чи яаж өөрийнхөө сайн чанараа батлан харуулдаг вэ?Donghae: “ Eunhyuk-ийг шаналгаж.”
-Kyuhyun: “Eunhyuk-ийг эндээс аваач.”Leeteuk: “Түүнийг зүгээр л онгоцноос шидчих.”  

53. SS3 Malaysia дээр ,тэр магадгуй  “Apa Khabar гэж хэлхийг хүссэн боловч ” оронд нь “Omma Khabar” гээд хэлчихсэн

54.Тэр эгчтэйгээ хамт гадуур явж байжээ, тэгтэл фэнүүд түүнд итээгүй бөгөөд түүнийг болзож байгаа гэж боджээ

55.үүлийн удаа тэр  Sukira-д  DJ хийхдээ Би уйлахгуй гэж хэлсэн боловч тэр 30 минутын дараа уйлчихсан.

56. Eunhyuk өглөө бүр сэрээд толинд харан өөтрөө “Чи үнэхээр царайлаг юмаа.”гэж хэлдэг
-Тэр завтай байх үедээ өөрийнхөө нэрийг интэрнетээс хайх эсвэл өөрийхөө гарсан бичлэгүүдийг татаж авах дуртай.

57.ELF: Yesung oppa, Би өнөөдөр LeeTeuk oppa-г өмнөхөөсөө ч илүү санаад байна

Yesung: Тэгээд би юу хийх ёстой вэ;;

58.ELF: Хонгорхон минь ~ Би шүршүүрт орчихоод чамайг хүлээж байна ~ хурдан хүрээд ир, би чамайг санаад байна

Yesung: Миний бодлоор энэ мессеж буруу хүндээ ирчихсэн бололтой;;

59. ELF: Би удахгүй том болоод Yesung ахтай гэрлэнэ

Yesung: Хэн зөвшөөрсөн бэ?

60. ELF: Kyuhyun oppa, Өнөөдөр зүүдэндээ уулзацгаая

Kyuhyun: Би энэ шөнөжингөө унтахгүй.

61. ELF: Би таньд хайртай гэж хэлсэн шүү дээㅡㅡ

Yesung: Би мэдэж байна гэж хэлсэн шүү дээㅡㅡ

62. ELF: Oppa сайн уу ~ Та ч гэсэн намайг санаж байгаа биз дээ?

Yesung: Би чиний царайг ч мэдэхгүй шүү дээ;

63. ELF: Donghae oppa, та надад яг одоо хэрэгтэй байна

Eunhyuk: Тэр надад ч гэсэн хэрэгтэй байна, би ганцаараа баймааргүй байна

Heechul: Би гоймон идэх хэрэгтэй байна

Yesung: Тэр магадгүй Ddankkoma-тай тоглож байгаа байх

Kyuhyun: Хаха тэр надтай байна

Donghae: ккк

64. Leeteuk: Би энэ дууны (Oops) Rap хэсгийг зохиосон тийм үү? Тэгчихээд эхлээд Eunhyuk-д өгч шалгуулсан

Eunhyuk: Teukkie hyung үнэхээр инээдтэй юм биччихсэн байсан~

65. Leeteuk: Гэнэт анх дебют хийгээд манай гишүүд мөн DBSK-ийн гишүүд хамтдаа бас менежерүүд нийт 22 ~ 23 хүн хамтдаа амьдардаг байсан үеээ дурслаа. Бүгд хамтдаа байх тэр үед би яаж тэднийг зохицуулдаг байснаа бараг мартаж орхиж. Ямартай ч явж байгаад хүссэн газраа явж байгаад унтчихдаг байсан. Миний толгойны хажууд хэн нэгнийх нь толгой хөл гээд яаж ч хамаагүй унтдаг байсан. Гэхдээ тэр үед бидний хэн нь ч уйлж байгаагүй. Бид хамтдаа хэн нэгнийгээ уйлуулдаггүй байсан

66. Eunhyuk: Ээж минь үргэлж л намайг жаахан хүүхэд шиг боддог. Тэр намайг дуудахдаа “Миний жаахан хүү~” гэдэг; Харин аав бол “Миний царайлаг хүү~” гэж дууддаг. “Царайлаг Hyukjae-ah~” би жаахан байхаасаа л; Хэдий би үнэн эсэхийг нь мэдэхгүй ч, тэд минь намайг ингэж дууддаг байсан болохоор би өөртөө итгэлтэй болж өссөн~!X3 Бүр өөрөөрөө бахархаж ч байсан. Тийм болохоор л би өөрийгөө хэзээ ч царай муутай гэж бодож байгаагүй, Гэхдээ би хамгаас царайлаг ч гэж бодож байгаагүй шүү~!

таалагдсан гэдэгт итгэлтэй байна сэтээ сайн бичих юм бол өөр хамтлагыг оруулж өгч болно шүү кк

эх сурвалж:  abkpop.wordpress.com ^^

3 comments on “super junior сонирхолтой баримтууд

Сэтгэгдэл бичих